Lees verder!
Het laten maken van een professionele bedrijfsfilm heeft verschillende voordelen voor je merk:
Je positioneert je bedrijf professioneel: Een goed geproduceerde video toont aan dat je je bedrijf serieus neemt en geeft een sterke indruk van de kwaliteit die je levert.
Snelle communicatie van je verhaal: Een bedrijfsfilm stelt je in staat om je boodschap snel en helder over te brengen, zodat je doelgroep je binnen enkele seconden begrijpt.
Snellere conversie: Video's zorgen ervoor dat klanten sneller overgaan tot aankoop, omdat visuele content beter blijft hangen en meer vertrouwen wekt.
Verbeterde bereikbaarheid: Met een bedrijfsvideo communiceer je effectiever, omdat je meerdere zintuigen aanspreekt en op verschillende kanalen je doelgroep bereikt.
Wat maakt een bedrijfsfilm professioneel?
In het videoformat Leading Stories zet ik bedrijven en ondernemers op de kaart en hebben ze in 4 uur een half jaar aan hoge kwaliteit short form videocontent voor Reels, LinkedIn & website. Hierbij focussen we op jullie boodschap sterk neerzetten zodat je on top of mind wordt bij de juiste doelgroep. Dit alles doen we in een interview format zodat het natuurlijk en authentiek blijft, maar door mijn strategische blik stuur ik het gesprek zo dat alles aan bod komt. Zo heb je maar liefst een half jaar aan hoge kwaliteit video’s. Efficiënt en effectief.
Je kunt veel beter jouw boodschap overbrengen omdat je telkens op de feed verschijnt met die boodschap gedurende lange periode. Dit heeft vaak veel meer effect dan eenmalig een mooie video.
Short form video levert je bereik op: De top tien klanten ging van 6400 views naar 22.000 views gemiddeld.
Short form video brengt je boodschap onder de aandacht bij de juiste doelgroep: We vertellen middels onze strategische voorbereiding jullie boodschap zo dat hij de juiste doelgroep aanspreekt zodat je veel scherper gaat communiceren.
Ideaal voor het werven van personeel: omdat je het bedrijf op een authentieke manier in beeld brengt is het voor personeel ook makkelijker om af te tasten of zij een connectie voelen met het bedrijf en kun je ze doorlopen al enthousiast maken over jullie visie en missie.
Het scheelt je bakken met tijd: Het kost je 2 uur voorbereiding en 4 uur om op te nemen en verder heb je er geen omkijken meer naar, ik doe de rest. Van voorbereiding tot eindproduct. Geen gedoe met opnemen, een setting vinden, editen en ondertitelen van video's die het toch 'net niet' zijn.
Meer weten?