Tijd om daar verandering in te brengen.
Je wordt én blijft on top of mind bij je doelgroep
Minimaal een half jaar aan wekelijkse video content
Je hebt gelijk video consistent geïntegreerd op je socials; want hé, dat mag anno 2022 echt niet meer ontbreken
Ik weet als geen ander hoe lastig het is om jezelf op de kaart te zetten zónder video.
Want waar de een makkelijk schrijft, ben ik een makkelijke prater. Toen ik mijn bedrijf begon, deed ik mijn best met het schrijven van 3 posts per week en hoopte ik maar dat mijn website copy aansloeg.
Maar ik voelde al snel dat ik het hier niet mee ging redden. Ik wilde verkopen vanuit mijn persoonlijkheid omdat ik geloof dat dan de juiste mensen af- en aanhaken. Maar die persoonlijkheid goed overbrengen vond ik lastig in tekst; ik wist dat ik dat in video veel beter kon.
En dus besloot ik me vrijwel volledig op video te storten. Mét succes.
Video is nu mijn #1 marketingtool en voor mij dé manier om mijn meerwaarde over te brengen op mijn doelgroep. De afgelopen jaren heb ik tientallen ondernemers mogen helpen met hun videostrategie en heb ik goed gemerkt wat wél en niet werkt.
Door video strategisch in te zetten zijn mijn omzet en winst jaar op jaar verdubbeld, kon ik mijzelf schaalbaar positioneren waardoor mijn agenda nooit bomvol zat en hou ik veel tijd en energie over om aan mijn bedrijf te werken.
En ik help jou graag om hetzelfde te bereiken
Hoeveel tijd kost het me?
Mag het in termijnen betaald worden?
Hoe lang duurt de samenwerking?
Kan ik het ook delen op Tiktok en Linkedin?
Hoeveel verschillende settings filmen we?