Lees verder
Ken je het verhaal van het meisje dat zich opgaf voor een Beauty vlogger wedstrijd uit verveling?
4 jaar geleden, 17 jaar oud en zonder enige ervaring met video, techniek en presenteren.
Ik had me ‘per ongeluk’ opgegeven voor een Beauty Vlogger Wedstrijd van een groot modetijdschrift in samenwerking met ICI PARIS.
Ik zeg 'per ongeluk', want ik had uit verveling een video opgestuurd met het idee dat ik toch niet uitgekozen werd, maar dat ik dan in ieder geval wat te doen had.
Tot ik een aantal weken later, toen ik het zelf allang alweer was vergeten, ineens deze mail kreeg:
Gefeliciteerd! Jij hoort bij de 5 finalisten die komende weken kans maken om dé winnaar te worden.
Dat ging er door mijn hoofd. Maar ik kon nu niet meer terug, dus ging ik aan de slag en maakte ik mijn vijf eerste beauty tutorials.
Ik werd uiteindelijk niet de winnaar, maar mocht wel voor hun tiener platform aan de slag.
Nu ik erop terugkijk, had ik daar mega trots op mogen zijn. Het WAS een groots moment in mijn leven.
Maar wat deed ik? Ik hield het stil. Ik schaamde me, want ik was niet tevreden. Ik was bang voor wat anderen van me zouden vinden, want als ik het zelf al niet goed genoeg vind...
Die duizenden kijkers waar ik zo bang voor was, zagen het niet. Zij zagen gewoon een Eline die haar ding deed.
Ik realiseerde me dat video's nooit helemaal perfect gaan zijn- en misschien beter nog - dat dat ook helemaal niet kan. Ik streefde dus naar iets wat helemaal niet haalbaar is. En misschien ervaar jij dat nu ook.
Een goede video maakt namelijk verbinding, creeërt vertrouwen en is écht. En écht betekent nou eenmaal dat daar uhms in zitten, dat je voelt dat het beter had gekund en dat je niet alles weg kunt poetsen.
Dát is namelijk nou net wat video zo ontzettend krachtig maakt en wat je klant van je wil zien. Ze willen zien wat je anders maakt en hoe je bent zodat ze veel makkelijker kunnen bepalen of ze een klik met je hebben.
Zonder klik, geen vertrouwen en zonder vertrouwen geen klant.
En jij misschien ook wel. Je laat je tegen houden door gedachten als "het kost me vast te veel tijd" of "ik weet niet waar ik moet beginnen." Ze concluderen al snel dat video moeilijk is, waardoor ze het voor zich uit blijven schuiven.
Dit waren ook mijn gedachten 4 jaar geleden. Maar toch besloot ik met video aan de slag te gaan, omdat ..
Als ik niet had doorgezet en niet over die drempel was gestapt, had ik nooit het bedrijf gehad wat ik nu heb. Wat laat jij liggen door niet met video aan de slag te gaan?
Ik weet ook dat de kans groot is dat het moeilijk blijft als je, net als ik, uren op youtube en talloze websites moet zoeken om wél goede video's te kunnen maken.
Daarom heb ik al mijn kennis gebundeld in een traject waarbij ik je help aan een easy start met kwalitatieve video's waarmee je een onvergetelijke eerste indruk maakt bij je ideale klant. En dat alles op een manier die maximale impact heeft in minimale tijd.
Ik ben het levende bewijs dat het kan en mijn klanten ook. Zo ging Maudy van 1 hele dag editen naar opnemen, bewerken en uploaden binnen 1 uur! Met camera, microfoon en toffe popups. Om maar een voorbeeld te noemen.
Wat als je het gewoon gaat ontdekken? Er gewoon voor gaat, net als mijn klanten hierboven?
Zodat jouw ideale klant je zó goed leert kennen dat ze niet meer om je heen kan, maar direct voelt: jou moet ik hebben?
Bekijk hier onder de mogelijkheden om met mij te werken.
leading stories
brandfilm
online programma opnemen
coaching